четвъртък, 8 октомври 2015 г.

"Баницата на стринка " (яйчено млечна баница)!

"Искам баница като на стринка ! " :) :) Това са думи на малкият ми син . Като казвам малък-той е 30 годишен вече ,но е по малък от големият ми !
Стринка му ,това е етърва ми -съпругата на брата на мъжът ми !
Направих я  ! Ето я:



Приятелката на сина ми е тези дни е у нас и сутринта ги нагостих с баницата на стринка ! Докато описвам баницата смених първоначалното име ! :)
Нарекох я " Баницата на стринка "!
Какво е необходимо ?
  • Кори за баница-за мен са необходими 2 пакета ,защото тавите ми са големи !
  • Яйца - 10-12  Нека не ви плаши бройката,една баница е вкусна с много сирене и яйца !!!
  • Сирене-около 0.500кг -зависи от това колко пакета кори ще ползвате
  • Прясно мляко-1 и 1/2 ч.ч. прясно мляко (ние забравихме да купим ,та ползвах обезмаслено мляко и пак стана )
  • Газирана вода -това е набухвателят на баницата .Но винаги се застраховам ,да добавя пакетче бакпулвер ,че имах една вода която никак не бе газирана .За по сигурно ползвам една газирана вода ,която малко по долу ще покажа!
  • Масло-с него е по ароматна !
И така ! Аз нареждам корите като ги набръчквам като хармоника ! В този линк съм показала и описала подробно как го правя : http://slavka-kozareva.blogspot.bg/2015/01/2015_5.html
След като я наредя ,режа на квадрати ,правоъгълници..... Това го правя за да попие сместа навсякъде ! В дъното се вижда и шишето с газираната вода !!!!!
Това е яйчено млечната смес към която съм добавила вече газираната вода.
И тук да допълня ,че като се излее сместа към корите ,се оставя около 20-30 мин да бухнат корите .
Пече се според фурната !
Трябва да се обърне веднага след изваждане ,върху купички ,но може и върху хартия ако е по дълбока тавата ! Аз не го правя и тя леко спада ,но това изобщо не се отразява на вкуса и вида !
Тази баница ,може да се яде и след 2 дена ,стига да остане ! При нас това е невъзможно !



Няма коментари:

Публикуване на коментар