четвъртък, 12 март 2015 г.

Паниран свински дроб !

Показала съм как пържа дроб ,но отдавна не бях панирала ,и затова нямам публикация.Дробът моя мъж не го обича готвен ! Скоро бе поискал ,и днес отидох и взех дроб. Ако имаше телешки и такъв щях да панирам.

Първо дроба си го нарязвам на тънки ивици,показала съм в публикацията за пържен дроб .
http://slavka-kozareva.blogspot.com/2014/08/blog-post_46.html
Дроба го накисвам в прясно или кисело мляко . Днес нямах прясно ,и затова използвах кисело мляко . Като нарязах дроба ,разбира се го почистих и измих , посолих леко . Сложих го в дълбока купа и добавих млякото,като преди това посолих млякото. То бе 1/2 кофичка. Добавих и вода ,за да се покрие дроба. Престоя така около половин час.
Ще разкажа за панировка която ползвам.
яйца-1 използвах
3-4 с.л. кисело мляко+2 щипки сода
брашно около 2-3 с.л.
посолих с 2 щипки сол
и малко черен пипер
Това е панировката .Ще се опитам да обясня гъстотата и- писала съм ,че са нужни 2-3с.л. брашно ,но гъстотата я регулирам ,не трябва да е рядка ,трябва да е по гъстичка за да може да се задържи на парчетата . Аз не използвам бира ,както някои ,защото не сме по бирата ,но който има възможност нека ползва . Стана червеничка ,от кръвта на дроба. прехвърлях си парчетата от "марината" в панировката. Почнах с две вилици ,но започнах с ръка . 
Този коментар го отбелязвам с червено ,за да се вижда ,но не е задължително да се прави. Изпържените парчета ги слагам върху домакинска хартия ,като я сменям периодично ,защото панировката поема мазнина и стават мазнички ,а хартията поема доста от мазнината.


Пържих ги в не силно загрята мазнина ,за да не останат сурови ,защото ние не сме по "аланглето" .И след изваждането ги слагам върху домакинска хартия !!!
Мъжът ми сподели ,че е чудесен ,сочен и вкусен !


Няма коментари:

Публикуване на коментар