сряда, 11 март 2015 г.

Голи сърми !

Даааа ,това е точно така ! Голи сърми ! :) :) Лесно е ! Не е бързо ,защото всяко ядене иска време да се приготви ! Но докато се готви ,може да се правят много неща из домакинството !Забравих да спомена как съм го измислила . Не съм аз ,а една моя бивша колежка . Като работех ,и на работа все се питахме кой какво ще готви . И тази въпросната колежка ,спомена веднаж ,че тя прави "голи сърми" . Та ето ги от мен !

Зелето ни вече е на привършване . Има още малко ,но ще е следващата седмица готвенето на последното. Мислех да го направя със свинско месо ,но нямаше кой да ми качи от мазето ! Та месото го замразих !
Бях се замислила да е само с ориз ,ама купих кайма и реших да направя тези голи сърми ! Количеството на каймата е по избор,овкусяването също .
В каймата слагам:
ориз-1/2 ч.ч.
подправки
Зелето го варя предварително да омекне ,и после го слагам в тава. Добавям ориз 1/2 или 1ч.ч. ориз .Количеството на ориза зависи от количеството на зелето.
Овкусявам с подправки,както знаете слагам празче нарязано или лук. Отгоре нареждам оформени кръгли кюфтета от каймата . Наливам вода и слагам във фурната на най долната степен на скарата. Забравих да спомена ,че кюфтетата ,или "голите сърмички " ги покривам с малко зеленце .
Пека до готовност .Не можах да покажа цялата тава :) :) Някой ме е изпреварил !

Няма коментари:

Публикуване на коментар