събота, 21 март 2015 г.

Домати с ориз !

Единият ми син поиска само домати с ориз ! Но това бе миналата седмица ,а сега ми остана време да го покажа ! А моя мъж не обича ! Ама кой го пита ! Направих ! И то няма много за обяснение ! Дори не успях да снимам порция ,но ще  покажа .
Стана за около 30мин. Продуктите ми са на око ! Понякога така готвя ! И като ми се каже каква е мярката .... :) :) Аз си имам чашки и купички които само тях ползвам .
Та ,нарязах 2 средни глави сух лук и го запържих в олио като добавих и малко сол. след 1 -2 мин. добавих ориз .
И все пак ще уточня !
Ползвам чаша от 250мл . Напълних 1 чаша и 1/2 с ориз ,измих преди да го добавя към лука.
След като се "оцъкли " :) :) добавих 1чаша домати консерва ,разбърках .
А водата е 3 чаши ,като мярката за водата е тази от ориза. Но не я добавих веднага ,а по малко , на части !
Варих до готовност на ориза.Оставих го мааалко воднист ,защото така го искаха !

Няма коментари:

Публикуване на коментар