сряда, 23 септември 2015 г.

Пипер за пълнене в буркан и печен пипер с аспирин !

Фризерът ми е пълен ,а за зимата винаги си слагам пипер за пълнене !
И тази година реших да слагам в буркани !
Аз си имам буркани от 800мл. А от известно време големият ми син ползва едни големи буркани ,мисля ,че са  1000мл. Аз му мърморех ,че са много нестандартни ,но тази година им намерих приложение!
Как си направих пипера за пълнене?
Пиперът ми бе поомекнал ,но това не ме притесняваше,защото ми се искаше да заваря бурканите само 2-3 мин ,колкото за капачката .
Хубаво напълних бурканите. Запечатах и наредих в тенекия !
Аз съм споделяла ,че си заварявам бурканите в тенекия на газовия котлон. Но имаше един проблем. Бурканите бяха леки и изплуваха ! Но намерих решение ,Сложих една чиния върху тях и една тежест ! А тежеста бе затварачката -хи хи хи ! Тя е от старите-алуминиева !Но ще намеря и нещо друго за тежест !

ПЕЧЕНИ ПИПЕРКИ В БУРКАН С АСПИРИН
Ще опиша още един начин !  Не бях правила никога. Винаги слагам във фризера ! Но печеният пипер много го обичаме и направих в буркани от 1000мл.
Пипера си го пека на газовия котлон. Ето тук съм показала : http://slavka-kozareva.blogspot.bg/2014/08/blog-post_96.html
Почистих го от семето,и като опекох пипера ,го натъпках в буркана ,но преди това на дъното сложих 3 стрити аспирина !
А за буркан от 720 -800мл ,са нужни 2 аспирина !
Като напълних буркана посолих с 1-2 щипки сол ,запечатах и обърнах веднага !
Завих с кърпа за да се вакумира по хубаво !  

И нарязан стерилизиран пипер за готвене- за супи ,за миш маш и за всичко  !
Нарязвам пипера -зелен червен ,няма значение. Пълня хубаво буркани,натискам хубаво ,за да се събере повечко ,затварям и стерилизирам 4-5мин. !

Стерилизирах и печен обелен пипер !
Остана ми малко пипер ,но него ще го нарежа и ще го съхраня без стерилизиране ,с много сол !
Все още не съм го направила !

Няма коментари:

Публикуване на коментар