петък, 4 септември 2015 г.

Пиле магданозлия "Йоли" !

Мммммм да ,пилето го нарекох "Пиле магданозлия Йоли" .Защо ли? Защото е по нейна рецепта! Нищо не измених,само начина на приготвяне ! А неща които съм видяла или ми ги е казал някой ги наричам на негово име !

Продукти:
Пилешко месо-аз ползвах 2 цели бутчета и двете крилца !
Лук-1 и 1/2 средно големи глави лук
3-4 скилидки чесънче
2 малки домата
1/2ч.ч. бяло вино
Сока от 1/2 лимон-но следващия път ще сложа по малко
Сол- тук мааалко се изложих ,че ми стана леко солена. Но замазах положението като направих повечко сосче.Нека да е не повече от 1ч.л. ,но не пълна !
Магданоз-поне 2 връзки
черен пипер-1-2 щипки ,но аз ги пропуснах
Кисело мляко-1/2 ч.ч.
2с.л. брашно
Жълтък от 2 яйца
1с.л. олио
1с.л. меко масло
Чашата с която меря е от 250мл !
И така . Аз запекох пилешките бутчета и крилцата с няколко капки олио. Не пържих ,защото  съпругът ми не е добре със стомаха и нищо не запържвам. В много редки случаи.
Първо запекох бутчетата (докато ги запичах поръсих с 1-2 щипки сол)и като бяха готови добавих лъка и чесъна и маслото . Налях веднага виното,сока от лимона
 и 1/2 ч.ч. вода. когато бе готово пилешкото (познава се като се оголят бутчетата) добавих магданоза и тъй като бе извряла малко от течността долях още 1/2 ч.ч. вода.

 Направих и сместа от киселото мляко ,жълтъците и 2-те с.л. брашно . Добавих я към ястието с непрекъснато бъркане. Видя ми се леко гъстичко ,а като изстине щеше да сгъсти още малко ,та добавих още 1/2 ч.ч.водичка.С кашицата добавих и доматите нарязани на кубчета !
Не сбърках като се доверих на Йоли ! Много ми хареса ! Така ,че опитайте- ще ви хареса !

Държа да споделя вкуса на ястието ! Вкусно беше ! Но ,има едно НО , Имаше някакъв горчив вкус . Смятам ,че това бе от лимона който вря в ястието ! Веднаж при някакво ястие пак така ми се получи ,но бях забравила. Макар че измих лимона хубаво,дори с гъбичка.
Следващия път ще го направя по друг начин -няма да сложа лимона ,а само сока ! Понамръщи  се от вкуса на лимона и магданоза ,мъжът ! А аз много го харесах !
 Но като направя отново,ще го опиша ! 

 Исках да пусна линк с нейният вариант ,но не мога да го копирам . Но имам списък с блогове и можете като влезете в блога да потърсите оригиналът !

Няма коментари:

Публикуване на коментар