вторник, 15 септември 2015 г.

Пълнена чушка бюрек-печена !

За първи път правих около 1988г. интернета не бе навлязъл ,и рецептите се предаваха от човек на човек ! Правихме ремонт ,и трябваше майстора да го нахраним ! Тогава за първи път правих. После пак,и пак..... !
 А днес синът ми пожела и аз пак направих . Но реших да ги пека във фурната !
И се получи !
И пържен бюрека е вкусен ,но щеше да е мазничко !
Какво е необходимо :
около 20 печени обелени пиперки . Ние обичаме най-много червените ,но и зелени правя!
6-7 кренвирши-а може и друг колбас
около 100г сиренце- вида на сиренцето е по избор
4-5 яйца + 2-3 с.л.  прясно мляко ,ако липсва яйцата трябва да са повечко
1/2 ч.ч. брашно
около300г галета
А ето как си правя галета - винаги ми остава хляб. На Билата продаваха прясна галета от тяхната пекарна,но им забраниха и я спряха !
Тогава ми дойде идеята аз да си правя !
http://slavka-kozareva.blogspot.bg/2014/08/blog-post_97.html
Нареждам си 3 купички:
1-та с брашно
2-та с разбитите яйца и мляко
и в 3-та галета ,нека да е по големичка
Но преди това пълня пиперките с парченце кренвирш и парченце сиренце.
 Кренвирша го режа на 2 или на 3 ,и после пак на 2 или 3 но по дължина.
И следва най-приятната част: Работа с ръцете.
Пълните пиперки се овалват първо в брашното,после в яйцето и накрая в галетата.
Днес точно ги започнах и си помислих ,че ММ не ми е звънял .И в този момент.......хи хи хи хи ,звънна ми телефона.
Но както споделих ,този път не пържих ,а ги пекох !
Нареждах ги в тава ,и полях с малко олио . Тавата ми бе с керамично покритие и затова не я мазах с мазнина , Ако ползвам обикновена тава ,няма да ги поливам с мазнинка ,а ще намажа тавата.
И веднага ги поставих в предварително загрята фурна на по горна степен на решетката. Пекох до готовност !
Останаха ми 3-4 парченца кренвирши ,и ги панирах и тях !



Няма коментари:

Публикуване на коментар