събота, 12 септември 2015 г.

Спагети !

В предната публикация на спагети описах подробно как ги правя. Но тези ги направих по бързичко ,без измиване със студена вода !

Понякога искат нещо топличко,а времето захладня ,а и коментирахме с Кремена Русева (на лични) ,че няма нужда от това изплакване. Пък и изяждат се веднага!
Ето какво използвах този път:
  • кайма-околко 200-300гр
  • лук 1 средна глава-може и зелен
  • подправки -сол,червен пипер .Други пикантни подправки не слагам ,заради мъжа ми ,че е зле със стомаха .
  • олио 2-3с.л. 2-3 клонки магданоз
  • домати
Този път не правих отделен сос а всичко бе заедно. Докато правих плънката ,добавих доматите и направих сос с плънка !
Слагам лука и каймата ,и веднага слагам олиото,малко сол. Наливам една ч.ч вода и разбърквам сместа . Бъркам от време на време за да стане на малки бучки !
Добавям доматите и готвенето продължава. Допълнително мъжете си прибавят лютеничка или някакви други сосове !
Ако са вече сварени спагетите , към соса прибавям вода от варенето им .
А когато ги варя винаги слагам сол ,за да се овкусят по добре !
Тогава трябва да се внимава със солта към плънката и соса !
Това са едни спагети с шунка ,маслинки и сос ,които съм забравила да покажа !

Тези си ги прави синът ми -не е качествена снимката ,но трябва да уважа труда му !
Те мисля ,че са само със саламче и зеленчуци !
И  една заигравка ,за която бях предизвикана от Снежана Костова в групата ми "Кулинарни фурии" !  https://www.facebook.com/groups/361032944008194/



Няма коментари:

Публикуване на коментар