сряда, 11 март 2015 г.

Кюфтета от леща !

Отново ще правя кюфтета от леща ! Не ,че правя често ! Снощи една дама в групата искаше идеи за постни ястия ,и и дадохме тази ,като я посъветвахме да пропусне яйцето !

Заедно с кюфтета правих и леща -чорба . Все пак зима е ! Няма да си играя да описвам кюфтетата,защото използвах начина на сестра ми ,и направо си копирах описанието и.
Dimitrinka Gospodinova Точна пропорция на продуктите нямам ,защото готвя на око,както се казва ,лещата ми я дадоха беше половин пакет и реших да ги пробвам станаха чудесни -червена леща,малко чесън на прах,черно пиперче,сол всички подправки са на вкус,1 яйце,1 супена лъжица кис.мляко с 1 равна кафена л. сода бикарбонат картофено пюре 3 супени лъжици,но сурово не сварено за спойка(често го ползвам да си оправям гъстотата)и ако не се е получила нужната гъстота добавям галета. Оформих ги на топчета и ги пържих във фритюрника за да си останат с хубава форма да не се сплескат.
Аз обаче ,направих малки изменения . Вместо готово картофено пюре ,аз сложих един картоф,малко зелен лук.
Ето я сместа ми :
Първите ,ги оформих с ръце ,но после имах и друга работа и използвах две лъжици . 

Няма коментари:

Публикуване на коментар