петък, 13 март 2015 г.

Скиачиатина (но фалшива ,по точно диетична) !

Скиачиатина -това ястие го видях от Нинка Караколева. Реших ,че мога да го пригодя за моят режим. Хареса ми много и като ми свърши диетата ще направя оригинала !
Ето го моят вариант !
Бързо и лесно става ! За блата използвах :
6 с.л. овесени и пшеничени трици(количеството е общо -3 овесени и 3 пшеничени)
2 яйца
2с.л. кисело мляко -няма набухватели
2с.л. извара
щипка сол
подправки-девисил,лют червен пипер,маточина
Обърквам сместа и изчаквам малко да поемат триците . Ако се сгъстят доста ,слагам маалко водичка.
 Приготвям си зеленчуците -тиквички(аз ползвах замразени ,но със пресни ще е по добре,защото ми се наложи да ги изстискам да махна водата) праз,краставички. Това ми са зеленчуците .Наредих ги върху сместа ,без да ги натискам и сложих да пека ,на най ниската степен на решетката,до зачервяване и до готовност !
Искам да направя едно уточнение ,че отдолу ми бе леееко влажна ,та следващия път ще пека първо отдолу и после ще включа и на горна степен !!!

Втората снимка ,всъщност ми е първата която направих ,но направих грешка ,че разстлах сместа до края на тавата ,защото все пак за сега си готвя без мазнина . Но с втората се получи ,а там си сложих и празче и краставички!

Гарнирах си ги с фалшивото ми сирене ,пресен праз и домат ! Ето как си правя фалшивото сирене : http://slavka-kozareva.blogspot.com/2015/01/blog-post_14.html
Естествено ще ви покажа и оригинала ! Но за да не си играя да обяснявам и да пиша направо давам оригинала !
http://zahorataipizite.blogspot.it/2015/03/blog-post_62.html


Няма коментари:

Публикуване на коментар