петък, 20 март 2015 г.

Крем карамел !

Мъжете обичат крем карамел !Направих "аериран " ! Отдавна не бях правила ,и ето ,че моя мъж си поиска за десерт крем карамел! Еее,то беше днес ден на крем карамела ,след снощното фиаско в "Мастър шеф" Аз почти не го гледам ,че изобщо не ми харесва !
Всеки знае как се приготвя ! Аз го правя вече в тавата ,а не в купички !
Продуктите ми са :
1 литър прясно мляко
1и 1/2 ч.ч. захар
7-8 яйца
ванилия за аромат
1/2 ч.ч.
захар за карамела
Разбивам яйцата със захарта ,като добавям по малко мляко . Искам да уточня ,че ако е домашно млякото е хубаво да се свари предварително и тогава може захарта да се добави за по лесно разтваряне . Ако е варено млякото се изчаква да се охлади и се прибавят тогава ,разбитите яйца!
А в случая ,аз ползвам купешко ,днес бе на "Верея". Може да разбиете яйцата с миксер ,или на ръка .
След това карамелизирах 1/2 ч.ч. захар и налях карамела в тавата .



 Веднага след това изсипах сместа от яйцата ,млякото и захарта !
Пекох на вентилатор на 160гр., като тавата я сложих по средата. А може и да се сложи в друга тава със вода . Ако държите да се получи перфектен ,без шупли , трябва да се внимава с печенето.Просто ,трябва да се наблюдава да не завира !
Ние си го обичаме и на шуплички ! Или както вече е известен "аериран "!

Няма коментари:

Публикуване на коментар