сряда, 30 юли 2014 г.

Торта с емблема на Барселона !

Торта е за рожденния ден на малкия ми син Евгени.Днес навършва 28 г. Голям фен е на Барселона и реших да го изненадам като направя торта с емблемата на отбора !!!! :)
Направих я с готови блатове и я изрязах като наложих чиния за шаблон. Крема е готова течна сметана която разбих и добавих шоколад стопен на водна баня ! Добавях към сметаната с разбиване ! В крема между блатовете добавих и една чаша домашен млечен крем който остана от еклерите.

Емблемата !  С нея малко зор видяхме ,но най-вече сестра ми !!! Така се бе вглъбила в правенето и ,че дори забрави да пуши ! Фондана ми го донесе от Испания ! В Ямбол не съм виждала и тя реши да ми донесе ! От него използвахме жълтата част от тортата и контура ,който успях да боядисам със сня боя .Получи се син цвят ,защото жълтото е светличко . Останалите части от емблемата ги направи със желирани бонбони ,като избирахме цветове които ще трябват !
А това е мини -еклерова тортичка за лелята ! тя си я заслужи ! Направих един блат от изрезките на големия блат, като позапуших дупките с трохички които останаха. намазах блата,наредих еклерчета като потопих горната им част в разтопен шоколад . После шприцовах самите еклерчета със шоколадовата сметана.  Забравих да спомена ,че блатовете са от Била. Самите блатове са в кафяво и бяло. Като разрежем тортата ще покажа !

Няма коментари:

Публикуване на коментар