сряда, 5 август 2015 г.

Пържени чушки с млечен сос !

Това ястие става бързо! Еееее,ако е опечен пипера предварително. Аз често прибягвам към този начин на приготвяне на пипера. Но млечния сос за първи път го правих ! Определено ни хареса и често ще се прави!

Често използвам млечен сос,но за пържен пипер за първи път ! Правила съм млечен сос ,когато правя пълнен пипер с кайма и ориз ! Но Ралица Николаева показа тези чушки в групата ми "Кулинарни фурии ,и аз веднага ги направих !
След като опекох и обелих пипера,го набрашних и изпържих.При последното изпържване(пържих го на два пъти ), добавих нарязани скилидки чесън.
 Прехвърлих всичкия пипер в тигана ,поръсих с сол на вкус,малко червен пипер. Налях прясно мляко.
Но не прецених ,че от брашното соса ще се сгъсти ,та добавих още ! Не съм слагала допълнително брашно.просто брашното в което се овалват чушките е напълно достатъчно !!! Поръсих с магданозче и малко сиренце !
Не пиша мерки и количество ,защото всичко бе "на око" !
Подправките са по желание !


Няма коментари:

Публикуване на коментар