петък, 24 юли 2015 г.

Пълнени гъби със сирена в тиган !

Пълнени гъби могат да се правят и в тиган ! Не само печените пълнени гъби стават вкусни ! Тази ми публикация е доказателство за това ! Често като започна да готвя ,готвенето ми се превръща в измишльотина ! Но вкусна измишльотина ! :)



Имаше на Билата доста големички гъби и си взех ,еее по точно купих ! Ето как ги направих :
  • Гъби ,които да са по големички защото се свиват при обработка ! 
  • Сирена-топени триъгълни сирена ,три броя ми стигнаха за 5 гъби. кашкавал и обикновено сирене.
  • Бяло вино - не е задължително ,но аз имам и ползвах 5с.л.
  • Прясно мляко 5с.л.
  • Масло 1с.л.
  • Сол и подправки на вкус-аз използвах магданоз,шафран, щипка червен пипер и щипка черен пипер .
  • 1 скилидка чесън

 Първо запекох гъбите на сухо от двете страни по 1-2 минути . После ги поръсих със сол и ги обърнах още 1-2 пъти. От солта те си пуснаха сос и тогава добавих маслото и бялото вино. Добавих и чесъна -ситно нарязан.  Докато се задушаваха започнах да ги пълня със сирената. Сложих от триъгълните сирена -накъсани на парчета и кашкавал ситно нарязан. Налях и прясното мляко и малко водичка .В соса пуснах и от сирената . Сосчето вря около 1-2 мин и изключих котлона .
Преди да ги извадя настъргах обикновено сирене и поръсих с щипката черен и червен пипер ,и поръсих с магданоз !

А тук към тази връзка показвам  гъби които правих през зимата ,вижте и този начин !
http://slavka-kozareva.blogspot.com/2015/01/blog-post_24.html
 По който и начин да се приготвят стават вкусни !

Няма коментари:

Публикуване на коментар