четвъртък, 23 април 2015 г.

Бяла "измишльотина" ! Торта и кремчета !

Както и да го погледна ,почти всички неща са ми измишльотини !!! Тази година ,а и миналата не правих козунаци ! Но всички знаем ,че купешките са с голяма трайност и 10 дена след Великден ми остана половин козунак ! А бе мекичък ,та реших да направя едно" тортенце"!
ММ(моя мъж) бе на село 10-на дена ,и не готвих нищо! Сина ми бе на работа ,а другият не живее при нас. та за връщането на ММ щях да правя десертче ,че той си иска понякога .Мислех да правя мляко с ориз ,че той пък е любим десерт на малкият ми син ,ама хайде от мен да мине!
Ето я! Няма снимка с разрез или порцийка !
Как я направих? Ето така:
  • Купих течна сладкарска сметана-0.500мл
  • Банани-2
  • Киви-2
И това е което купих ! Но имах: един шоколад и стафиди ,и както писах козунак.Имах и кокос и някакви захарни пръчици ,но тях ползвах за кремчетата !
След като разбих сметаната ,сложих на дъното на тавичка стеч-фолио,защото имах намерение да я обърна в поднос,и по  стените налепих плодчетата. Може и ягоди ,ама по това време са направо гумени и не ми харесват.
След като наредих плодовете ,сложих на дъното парчета козунак !
Бях си разтопила в една чаша от 250мл 3с.л. мед с вода и поръсих парчетата с медена водица!
После сложих обилно количество сметана ,като слагах нарязан шоколад,стафиди и плодове ! После наредих втори ред парчета козунак!
Сложих в хладилника да стегне малко ,ама да си призная не чаках много ,защото сладката сметана като е разбита хубаво ,няма нужда от много чакане. Просто правех нещо друго .
После я обърнах в поднос (в моя случай една порцеланова чиния за торта )!
Сложих чинията върху тавичката и я обърнах !
Намазах я със сметана и я украсих !
Остана ми сметана и малко козунак ,та направих 2 чаши с кремчета !






Няма коментари:

Публикуване на коментар