четвъртък, 30 април 2015 г.

Кошнички (воловани) от бутер тесто с млечен домашен крем !

Тези волованчета ,мнооого отдавна се каня да ги направя ! Още миналата година ,когато Кремена ги показа в "Кулинарни фурии" се наканих да ги правя ! Хареса ми и предложението и ,че се използва крем по желание ! А в моя случай ,това е домашен млечен крем !!! Както се знае ,той е любим на семейството ни !!!
ММ отсече ,че са много вкусни ! 



 Правят се с бутер тесто ! Веднаж пробвах с прясно ,но не ми хареса ! Затова никакви проби с прясно ,само замразено !!!
Обработва се много студено ,. и ако омекне ,трябва да се охлади ! Аз по същия начин постъпвам и с масленото тесто като правя сладки или пай. Все нещо се мотая ,и тестото омеква . Но веднага слагам в хладилник . Еее,може и във фризера ,защото там по бързо ще се охлади !
Аз ги направих малки .
Не е задължително да са с кръгла форма !
За да се получат като кошнички се изрязват кръгчета,после се изрязват бордюрчета ,които да оформят кошничките !

 Аз малко се позабавих и тестото омекна ,но това е поправимо ,защото готовите форми ги слагам в хладилник или във фризер.
Остават ми доста парченца ,та бордюрчетата ги наснаждах:
А тъй като не използвах много тесто ,аз не го разгънах цялото ,а остатъка го завих ,заедно с останалите парченца ,сложих допълнителна торбичка и обратно във фризера! 
 Ето как изглеждат след като вече съм ги намазала с жълтък : Mалко са грознички ,но всичко е поправимо ! Обаче следващия път ще сложа двойни бордюрчета .
Обаче преди да се сложат бордюрчетата,целите кръгчета се мажат с жълтък ,за да залепнат . И за блясък !
Хубаво е да се надупчат за да не се надуе вътрешността повече от бордюрчетата.Доста грознички изглеждат и след изпичането ,но като се сложи крема и украсата.... изчезват за минути !
Ето ги и изпечени ,но бордюрчетата станаха малки ,но ги поиздълбах малко . А трохичките от дълбаенето използвах за поръсване като украса !!!
Напълних ги с крем -млечен и домашен !
Ето как правя крема: http://slavka-kozareva.blogspot.com/2014/08/blog-post_47.html
Украсата е по желание ! Остана ми крем ,но направих и една бисквитена тортичка ,но не е готова ,и не е снимана . Нея ще опиша допълнително !

Ето и предложението на Кремена ! http://www.cookwithasmile.com/%d0%ba%d0%be%d1%88%d0%bd%d0%b8%d1%87%d0%ba%d0%b8-%d0%b2%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b8-%d0%be%d1%82-%d0%b1%d1%83%d1%82%d0%b5%d1%80-%d1%82%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%be/


Няма коментари:

Публикуване на коментар