четвъртък, 16 октомври 2014 г.

Ярешко печено с "адска смес" !

Дойде време да пробвам "Адската смес" на Пепи Стоева !Нейният блог го имам в моя и винаги може да влезете и да се любувате на нейните ястия !!! Както тя спомена в групата сместа става за всяко месо !!!
Използвах начина на приготвяне на сместа ,но имам разминавания в подправките ! Както знаете аз си приготвям подправките (купувам определени подправки и ги смесвам и после ползвам - показала съм в раздела"Хитринки в моята кухня")и си ги ползвам !
Как направих сместа:
Използвах както казах моите подправки 2-3 с.л.
соев сос
добавих и маалко горчица-дижонска
нямах царевично брашно а и не ми се препичаше обикновено брашно та сложих галета(аз я препичам)
сух лук
картофи
Подсуших месото с домакинска хартия и го намазах с адската смес. Първо запекох само месото в силна фурна за да хване коричка и после добавих картофи и лук нарязан на шайби.Сложих фолио и пекох до готовност.После пекох още малко като махнах фолиото.Следващия път ще го направя в гювеча че ми бе плитка тавичката.
Ето го ,но снимката е в тавата ,защото като сервирам няма да имам време да снимам. Така е с повечето неща ,а някои не успявам да снимам !
А ето и сместа:
Почнах да мажа с вилица ,но се отказах и завърших с ръка !

Няма коментари:

Публикуване на коментар