петък, 17 октомври 2014 г.

Целувки !

Не съм правила мноооого отдавна ! Не станаха така както ми бяха очакванията ,но винаги могат да се поправят нещата! Имах два белтъка от предния ден в хладилника и ги изкарах да се климатизират на стайна температура!
Как ги направих и какво е нужно:
2 белтъка
6 с.л. пудра захар-между другото стават и с кристална захар ,но трябва да се разбиват по дълго време
около 1каф.л. лимонов сок (може и с оцет ,но с лимон имат по добър вкус ) ,да си призная дори не премерих сока ,а просто стиснах лаймчето(използвах лайм) и гледах да не прекалявам.
малко сол -на върха на ножа не повече
Това със солта и лимоновия сок съм гледала от Ути !
Първо разбих белтъците хубаво да се посгъстят и добавих сока и солта.Започнах да добавям захарта по малко ,не наведнаж , а лъжичка по лъжичка. И следва разбиването докато се сгъстят така ,че да има връхчета или като се обърне купата сместа да не се стича !!!
 Не се получиха както очаквах ,защото ги суших на 100 градуса ,а ми се искаше на по малки градуси и по продължително . Но племенничката ми щеше да идва и исках да и пратя.
И така трябва да се сушат между 50 и 100 гр. на долната степен на решетката !

Няма коментари:

Публикуване на коментар