понеделник, 15 септември 2014 г.

Сирена в кори за баница !

Отдавна бях решила да го пробвам това ,но да не го пържа ,а да го пека ! И днес ми дойде музата !











 А това стана след като Пеп4о авторът на "Храна за моите канибали" го сподели в кулинарната ми групичка "Кулинарни фурии" - бих казала най искренно ,че в групата е спокойно и всеки споделя своите тревоги и радости без притеснения !!!
И такааа. След като коментирахме и Пеп4о сподели ,че ще опита с топено сирене,аз го пробвах! Тя го е видяла от някой и го е пробвала и сподели с фуриите !
Та какво е необходимо :
-Кашкавал
-Сирене-обикновено
-Топено сирене -аз ползвах слайсчета топени сиренца
-Маслини
жълтък
маргарин или масло за мазане
 

















 Аз реших да добавя от себе си маслинки и резенчета домат и не сбърках !!! Получи се голяма вкусотия !!! Прегъвах кората на две като мазах половината и тогава прехвърлях другата половина .
Страничните прехвърляния не покриваха изцяло сирената ,но не бе фатално !
Подмазвах с маргарин ,но не много.
След като ги загъна изцяло слагам загърнатото отдолу ,намазвам с жълтък и запичам в силна предварително загрята фурна на по горна степен на решетката !
 Ако има нужда може да се обърнат






 След като опекох ги извадих веднага и поръсих с малко кашкавал !!! така ,че и с печене стават невероятно вкусни бих ги нарекла банички !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар