понеделник, 15 септември 2014 г.

Бутер сладки с плодове !

Това го видях от един кулинар : Станимир Славов ! Попитах го за рецепта ,а той на свой ред ме попита сериозно ли я искам ! Еее ,да Станимире както виждаш съм била сериозна ! Не следвах неговите препоръки ,а импровизирах ,защото той каза ,че малко го измъчило карамелизирането на плодовете ! А аз го направих за 4-5 мин !
 Много вкусно се получи -аз използвах ябълки и само си представете леко киселият им вкус в комбинация с канела !!! Мммммм,невероятно е !!!












Та ето ги продуктите :
Бутер тесто-1
Кристална захар -100-150г и 2 ч.л. канела
жълтък-1
Плодове-аз ползвах ябълки и круши
маргарин около 2-3ч.л. за мазане на тавата и формите










След като почистих и нарязах плодовете с дебелина около1см ги овалях обилно в захарта с канелата пекох около 10 мин на 200-220гр на средната степен на решетката !








Аз използвах тясната страна на тестото ,но следващия път ще ползвам дългата ! Наредих плодове ,навих и сложих в леко намазани с маргарин купички !
Намазах с жълтък и пекох на 220 гр в предварително загрята фурна на долната степен на решетката!!!
След като ги извадих поръсих с пудра захар и маааалко мед !
Не се чудете става бързо и е мнооого вкусно !
ПС.- Искам да споделя за бутер тестото,че не бях много доволна. Ползвах на Била ! Следващия път ще си ползвам на Фамилия !!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар