вторник, 10 февруари 2015 г.

Сладкиш с дупки -или както е известен кекс с дупки !

Вие какво си мислите и аз да не остана по назад ,също съм правила кекс с дупки ! По точно сладкиш с дупки ! Много ни хареса ,защото харесваме сиропирани сладкиши и торти !

















Но аз не натроших изрязаните цилиндърчета както бях виждала ,а ги сиропирах и поръсих с кокос ! И така мъжете имат два сладкиша !
Между другото кексовата смес си е моя !
Ето рецептата на сместа ! Тя е от "кекс 666" :
http://slavka-kozareva.blogspot.com/2014/10/666.html
Едно много важно нещо което ме посъветва моя приятелка -Кремена Русева !
Крема трябва да е гъстичък!
Аз естественно ползвах млечният домашен крем :
http://slavka-kozareva.blogspot.com/2014/08/blog-post_47.html
След като го опекох ,изчаках да изстине малко и го надупчих .А го направих ето така:
А цилиндърчетата както споделих ,си ги отделям ! Хммм,някои заминават на момента :). Нали трябва да зная дали е станал блата ?
След като е надупчен го заливам с топъл крем . Не чакам да изстине. Като е топъл крема попива и в блата и така той се сиропира ! Понякога го сиропирам допълнително,но малко . Просто разтварям малко мед във вода !
Ееее,това е ! И показвам няколко варианта как съм го украсявала :

И още "тапички" Както понякога наричам изрезките !



Няма коментари:

Публикуване на коментар