четвъртък, 12 февруари 2015 г.

Домашна майонеза

Маойнеза - и двамата ми сина обичат . Скоро не съм правила ,но днес ще опиша как я правя ! Ето как аз правя класическата майонеза :
  •  Взимам един буркан-задължително сух ! Големината е по избор ! 
  • Слагам 1 или 2 яйца ,слагам 1 или 2 щипки сол,лимонов сок -с него вкуса е по хубав ,но може и лимонтозу, настъргвам главичка лук,понякога слагам и 1-2 скилидки чесън . 
  • Наливам олио до средата на буркана.
  •  И започвам пасирането !
  •  Слагам пасатора на дъното на буркана и започвам леко и бавно да го изтеглям на горе с леко въртеливи движения ! Понякога карам някой да ми държи буркана ,защото ми е по лесно !
  •  След като се захване, пасирам хубаво докато се усвои цялата мазнина . Хубаво е яйцата да са темперирани на стайна температура!
Ако е безсолна ,може да се добави допълнително на вкус!




 

Няма коментари:

Публикуване на коментар