събота, 21 февруари 2015 г.

Гриловани тиквички !


Правих ги миналата година за първи път ! Снежа Костова ги показа в Групата ми "Кулинарни фурии " и реших да ги направя ! Аз определено щях да ги харесам ,ама ММ не обича много тиквички . А и не обича продуктите да са както се казва "алангле" ! Та неговите ги нарязах по тънки и по препечени !

И така как ги направих? Ето :
  • Направих марина от ябълков оцет ,1 с.л. мед ,сол и подправки на вкус.
  • Може да се сложи и соев сос ,но ММ не го харесва и аз го пропуснах !
  • Могат да се държат около 20 ми. в марината и да се пекат после леко намазнени на грил-тиган .
  • Аз обаче като правих едните ги държах доста ,около 4-5 часа . просто ,защото излязох на разходка . И като се замисля ,може да се сложат и от вечерта , и на другия ден да се направят !
  • След като ги гриловам  си ги пълня с каквото имам : сиренце ,овкусена извара ,абе с една дума плънка по вкус !!!
  • Може да се направи и чесново сосче -чесънче и подправки ,може и майонезка ,а може и само кисело млекце !









Няма коментари:

Публикуване на коментар