събота, 15 ноември 2014 г.

Запеканка с картофи и праз !

По точно това си е измишльотина . Моя мъж се въртеше край мен и ме питаше какво правя ,а аз му казах , че не знам какво ще се получи ! Получи се вкусотия !

Как направих тази измишльотина и какво трябва ?
Най важното картофи-сварени ,но не до готовност
праз
лук (може и без него)
чесънче
бекон,някакво месо ,салам -аз ползван парче от свински пушен бут
някакви сирена (може и без тях)
За заливка:
трохи от хляб смлени в чопър или много ситно нарязани
заквасена сметана (може прясно или кисело мляко)
2-3 яйца
Картофите както споменах не трябва да се сваряват до готовност,обелват се и нарязах една част направо в тавичката която намазних с малко олио.Нарязах ги на кубчета ,но може да се нарежат на кръгчета както направих за отгоре ,защото нямаше да ми стигнат.Посолих ги !












Нарязах си пушения бут и го запекох с 2-3 скилидки чесън за 1-2 мин.,извадих го и след това задуших праз ,лук и 2-3 чесънчета в масло. По някое време полях праза с 1/2 чаша бяло вино,но може и да се пропусне виното.

Бяха ми останали едни кротончета и ги сложих заедно с задушения праз върху картофите.Наредих месцето и се тюхках ,че нямам някакви топени сиренца ! Обаче се сетих ,че слагам в маринованите сиренца и това ме спаси ! :) Малко бяха ,но си свършиха работата.
Отгоре наредих картофи нарязани на кръгчета защото нямаше да ми стигнат . Върху картофите поръсих с едри хлебни трохи които използвах вместо кашкавал .
След това полях със заливката хлебните трохи и самата смес и сложих да се пече ! Ето го готово опечено !
Хубаво беше да има и кашкавалче, нооо и така свърши и вече е в историята ! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар