понеделник, 22 декември 2014 г.

Маслени сладки с вкус на мед и канела!

Ще посрещаме 2015г ! Тези сладки са за Коледа. Бях се замислила да не правя ,но станаха бързичко .Станаха много вкусни и направо топящи се маслени сладки !!!Ама ,защото предния ден си замесих тестото и като го увих в стреч фолио ,го съхраних в хладилника ! Преди си ги правех по този начин ,с тези продукти( тази доза е двойна  ,еее на око ги слагах продуктите ,но станаха супер ) :
  • мед-1 ч.ч.-аз имам мед и сложих ,но преди слагах пудра захар. Така ,че на това количество 1 и 1/2 ч.ч.е достатъчно ,и две няма да е фатално !
  • захар 1/2 ч.ч. (няма значение дали ще е пудра)
  • 2 яйца
  • 1 пак. бакпулвер
  • домашна свинска маз -маааалко повече от 1/2 ч.ч. ,дори я мерих с с.л. .и мазта бе мека ,но не разтопена
  • масло 1 пакетче ( 125г)
  • ванилия ( или аромат на вкус)
  • орехи или някакви ядки(ситно смлени) ,които тази година пропуснах
  • брашно -за тези продукти ми стигна 1кг- но винаги съм в готовност да добавя 
Искам да уточня ,че може да не се сложи бакпулвер !
 Имам доста рецепти ,някой ден ще ги снимам както съм ги записала и ще ги покажа !
Повече няма да ровя и ще си правя моите изпитани !





























Украсявах ги с кокос и фондан ! А върху фондана правих формички с едни сладки "пастели " .Пепа Стоева ме посъветва да ги затопля и наистина така се работеше по лесно! Аз ги държах в джезве с топла вода ,която затоплях от време на време !
А сладките с кокос ги мазах с мед и поръсвах с цветен кокос ( към цветния кокос добавих и бял).
 Останалото е въображение ,желание ,любов към слдко-правенето, ииии време !!!
А фондана просто изрязвах същите фигурки ,леко притисках и дооформях.
Разточвах го тънко като поръсвах от време на време пудра захар.
 На тази снимка са сладките "пастели" !
След като се нарисуват се нареждат за да изсъхнат !

Няма коментари:

Публикуване на коментар