сряда, 10 юни 2015 г.

Запеканка с пипер "Славена" !

Започвам да пиша ,по точно да обясня как направих това ястие ,но все още не съм измислила как да го нарека ! Истината е ,че си е чиста измишльотина ,защото бях изкарала печен замразен пипер ,и тъй като възстановяването ми ще е няколко месеца ,не трябва да стоя дълго време на едно място !
И пърженето на пипера с брашно (който всъщност е много любимо ястие на мъжете ,и на мен разбира се ) отпадна !
Много често ястията които приготвям ,измислям в момента,и докато го приготвям ,ровя в хладилника и добавям по нещо ! Та тези измишльотини стават големи вкусотии !
Ще нарека ястието : Запеканка с пипер "Славена"
 Основното което е нужно е пипер- печен,обелен. Може да е зелен,червен или смесен.
Първо наредих пипера:
Натроших една филия хляб,малко сиренце,и добавих зелен чесън.Полях с малко олио,и посолих.
После добавих малко маслинки и поръсих с червено пиперче и копър,нямах магданоз.

Мислех това да са продуктите,но се върна синът ми(малкия) и ме попита какво правя ,а аз отговорих ,че не зная ,просто измислям в момента ястието ! Та той предложи да обели 3-4 картофа ,и след като ги обели и изми ,аз ги настъргах директно в тавата.И начупих още една филийка ! Отново посолих.

Тази смес запекох за 10 минути ,за да омекнат картофите и после натроших сирене,настъргах малко кашкавал и залях със смес от : 5 яйца и 3-4 с.л. кисело мляко и малко копър.
Запекох до зачервяване около 10-15 минути и след като бе готово отново наръсих със сирене и кашкавал и го оставих да се разтопи от топлината на ястието !









Няма коментари:

Публикуване на коментар