сряда, 24 юни 2015 г.

Спагети с ориз и кайма !

Мммм,да -спагети с ориз ! Или може да се каже ориз със спагети. Зависи кое ще преобладава !
При мен бяха повече спагетитте !
Ако не греша ,мисля че Кремена от фуриите бе показала веднаж. А аз го направих ,защото ми остана от плънката на пълнените зеленчуци,но бе малко за едно ядене ,а бяхме двамата със сина ми. ориза бе леко суров за да не се развари много като се обработват зеленчуците.
ориза си имаше всичко и само добавих спагетите и долях вода. Дори мислех да сложа фиде ,което щеше да се обработи по бързо.докато се задушаваха спагетите и ориза ,сложих и малко топено сирене. Накрая и на тях сложих заквасена сметана .
И така докато се опекат зеленчуците аз бях готова с едно ядене !
Вкусно е ! Ако обичате ориз и спагети опитайте !


Няма коментари:

Публикуване на коментар