понеделник, 1 юни 2015 г.

Пнирани пръчици от тиквички !

Почти съм на легло(малко се разболях) ,но вече не ми се лежи ,и този начин ми се видя лесен . Лесен,защото няма да стоя права дълго време.Харесват ми и затова ,че не се пържат . Те са печени ! Моят мъж не харесва много тиквички. Обича ги само пържени,но по този начин ги хареса ! Този начин го видях в "Кулинарни фурии" от Радост.Отдавна се каня на този начин ,но тя бе описала подробно как ги е направила и се реших ! А с млечно майонезен сос са невероятни !

Направих и тиквички с течна панировка,която ще опиша по надолу! И те стават много вкусни !


Първо почистих тиквичките и ги нарязах на пръчици около 2 см. Посолих ги и наклоних тавата за да се изцеждат.


А панировката я направих по 2 начина!
Едната е като сложих съставките за паниране в различни купички . Съставките за панировката са :
брашно(в него слагам мааалко сол)
яйце
галета
Показвам на снимката как го правя. Първо овалвам в брашно ,после ги слагам в яйце,а после в галета.

 Нареждам в тава която леко намазнявам.
След като ги наредя поливам с 3-4 с.л. мазнина ! Пека до получаване на хрупкава златисто-червена коричка!
Много са вкусни със сос. него го направи малкият ми син.
Соса е от смесени майонеза,кисело мляко и чесън,подправени с копър.
Тъй като ми свърши галетата,направих течна панировка и останалите ги направих с нея ! И те станаха вкусни !
А течната панировка направих от:
2-4 яйца (панировката я правих на два пъти)
брашно-2-4с.л.
подправки и сол на вкус
Може да се сложи и малко бира по желание или щипка сода в 2с.л. кисело мляко
Аз не сложих мляко и сода или бира.
Потапям тиквичките в панировката и нареждам . после като се опекат ги разделям с нож или с вилица.
Тези са с течната панировка :

И накрая да не забравя ето как правя соса : http://slavka-kozareva.blogspot.com/2015/06/blog-post_15.html

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар