четвъртък, 25 юни 2015 г.

Редена бисквитена торта !

Този вида торта е най често правената от мен ! Мислех само да я покажа и да дам линк към рецепта как съм я правила ,но се оказа ,че не съм я описала!
 
За този вид бързи торти използвам бисквити "Закуска" !
Кремовете са най различни ! Често прибягвам към най-бързият,а той е с масло(меко) и домашно сладко.
Смесвам масло със сладко (всеки път е различно).Обърквам хубаво и понякога добавям към сместа ,натрошена бисквита,или малко сухо мляко,или 2-3 с.л. запечена галета. Добавките ги добавям за да убия мазния вкус от маслото. това ми е най бързата плънка и "замазка".
Ако се консумират почти веднага(еее хубаво е поне 30мин да отлежи) се потапят в : сок от компот,едно разтворено пакетче 3в1,в сладка водичка.....  
А тук съм използвала течна сладкарска сметана :
Ето още една : С домашно сладко и поръсена с кокос!
И още една която е отрязана ! За да се получи този ефект парчетата се режат на диагонал !!!
А на тази смесих заквасена сметана и домашен мармалад !

И една която направих с разбита суха сметана и поръсена с филирани бадеми !



Няма коментари:

Публикуване на коментар