петък, 19 юни 2015 г.

Пълнено кюфте с картоф !

Отнякъде ми попадна публикация на такова кюфте ,и реших да пробвам ! Мисля ,че оригиналът е от някакъв руски блог ! Аз държа да отбелязвам ,откъде съм взела идеята ,защото ми омръзнаха препирните из групите ! Та затова и създадох "Кулинарните фурии" за да има едно спокойно местенце !
Ето моето пълнено кюфте с картоф и гнезда от картофи:


Не нещо особено ! Но е нещо различно и малко разнообразие не е излишно !
Каймата я овкусих и оформих кюфтета ! Върху всяко кюфте сложих картоф нарязан на фитил,или пръчица !
Сега като описвах как го правя се сещам ,че е по точно да се каже ,че е кебапче с картоф. Ама няма значение ! Като завия картофа ,леко го оформям като си намазнявам ръцете с мазнина ,защото става по лесно заглаждането на каймата. Може и с вода да се намокрят ръцете !
Наредих ги в тава . А в тавата направих и гнезда от настъргани (сурови) картофи. Върху настърганите картофи поръсих сол и подправки на вкус.
След като се опекоха ,върху 3 от гнездата чукнах по едно яйце и пекнах до готовност на яйцето!
Може да си направите някакъв сос вместо гнездата които аз предлагам-доматен или сметанов!


Искам да направя едно уточнение- Картофените гнезда е хубаво да се направят от варени картофи,защото на мен ми позалепнаха . Но ако са в тавичка с керамично покритие ,няма да има проблем !

















Няма коментари:

Публикуване на коментар