петък, 26 юни 2015 г.

Печени кубчета от акула върху картофи !

Отдавна имах замразени кубчета от акула ! И днес реших да ги направя ! Чудих се -панирани ли да ги направя,с някакъв сос,или ей така печени !
 Леля ми работи в Гърция и бяхме излезли малко на разходка ,та и споменах ,че се чудя как да ги приготвя . Та тя ми помогна със съвет . Каза ,че гърците така я приготвяли.
Нареждат се на дъното на тавичка ,картофи нарязани на филийки,отгоре лук на кръгчета и домати също нарязани на кръгчета,и най отгоре се нарежда рибата. Слагат се подправки -тя каза ,че слага магданоз . Покрива се тавичката с фолио и се пече до готовност.
Аз направих същото,но импровизирах .Самото готвене промених ,но следващия път ще го направя както ме посъветва леля ми,защото по моя начин стана бавно !
Наредих на дъното на тавичката картофи .посолих и полях с 2-3 с.л. олио и пекох докато порозовеят.
След това наредих лука и после пак един ред картофи.
Наредих и кръгчета домати.

Наредих кубчетата от акула,без да ги чакам да се размразяват.Разтворих в 1/2 ч.ч. вино 2-3 с.л. доматено пюре. С тази смес полях наредените продукти. Исках да ги овалям в галета ,но ми бе малко галетата,а не се сетих да смеля малко хлебни трохи в чопъра. Та след като полях с виното поръсих с подправки-девисил,и черен пипер ,сол на вкус,поръсих с галета.
Пекох до готовност!
Но следващия път ще наредя всичко и ще сложа фолио и така ще пека.
Получи се вкусотийка !


Няма коментари:

Публикуване на коментар