събота, 10 януари 2015 г.

Американски палачинки !

Тези палачинки бях обещала отдавна да ги направя на сина ми ! Кремена ги бе показала в "Кулинарни фурии" и той си ги поиска ! Грешката ми е ,че и двамата ми сина са в групата която създадох преди година ! Ха ха ха  като направя нещо което не съм им правила и веднага си го поръчват ! Ще опиша как аз ги направих :
  • 1ч.ч. брашно+ 1 пакетче бакпулвер (При Кремито е 1ч.л. бакпулвер и 1/2 сода ,но аз сложих цяло пакетче бакпулвер ! )
  • 1 яйце
  • 1/2 ч.ч прясно мляко (към него прибавих 1с.л. оцет за да се получи мътеница ,ее не е оригинал ,но върши работа)
  • 1ч.л. захар
  • 1ч.л. сол,но равна не пълна
  • 2-3 с.л. олио (масло)
Обърквам продуктите по реда както са написани до хомогенна смес . Само като смеся млякото с оцета изчаквам 4-5 мин. Ама аз започнах с млякото и оцета като ги смесих ,и докато си смеся останалите продукти времето мина !Използвах чаша от 240мл Малко гъсто ми се получи ,но е нормално ! Поразредих с малко водичка ,но сместа трябва да малко по гъстичка от тази за нормални палачинки. И като се сложи сместа задължително в загрят тиган не се разстила ,а лееекинко може да се оформи !!!




Печенето става бързо ,като начина е същия ,както пека другите палачинки или катми ! С много малко мазнина ! Като капна 2-3 капки на първата ,после не слагам ,а и нали има олио в сместа.Ние не ги обичаме мазни !







Направих и една заигравка ,като направих мече от сместа ! Снежито бе показала едни с Адито(внучката и ) ,но тя бе направила мечетата с форма .
 А аз като сипах сместа ,пооформих леко кръг без да разстилам много сместа и сипах оформих мааалки кръгчета като сипвах внимааааателно  две малки кръгчета ! И така  ! Получи се !!!











Ето и нейният начин : http://www.cookwithasmile.com/?p=370

Няма коментари:

Публикуване на коментар