четвъртък, 8 януари 2015 г.

Пастет от пилешки дробчета !

Аз нали съм диетична и си правя пастет от пилешки дробчета! Но съм правила и от свински ,а става и от телешки. Начина и приготвянето е един и същ ! Ето какво ви трябва  :
  • 0.500кг дроб- по избор ( пилешки,свински,телешки )
  • 4-5 с.л. прясно мляко (сварено)
  • 2-3 с.л. извара
  • сол на вкус
  • подправки на вкус (аз слагам черен пипер ),а може да се сложи инд. орехче и бахар (смлени )
  • лук (сух или зелен,може и чесънче -въпрос на вкус )
 Дробът се почиства и сварява в подсолена вода. След сваряване се почистват ципичките по него .
Сега е лесно има пасатори и блендери ! Аз имам малък чопър и слагам по малко дроб с мляко и извара за да се пасира по лесно . Слага се малко мляко за да не стане воднисто.След като съм минала всичкия дроб овкусявам. По време на пасирането слагам и лука да се пасира по добре!
Ако има нужда минавам и с пасатора за да е по хомогенна сместа.


Няма коментари:

Публикуване на коментар