събота, 2 август 2014 г.

Омлет с пълнеж !

Омлет ! Даааа лесно е,ама ако не си го правил ти изглежда трудно. Смешно е нали? Ама сега за първи път направих и няма да е за последен !!!
Изчетох доста рецепти ,не само днес ! И преди съм гледала рецепти !  Преди опитвах в тиган-алпака с двойно дъно и може би грешката ми е ,че ми бе малко мазнината. Ето как го направих !Дори снимах отделни етапи ,ако има все още хора като мен да си мислят ,че няма да могат да го направят. Повярвайте лесно е !!!
 Продукти за моя омлет:
 -най-важното 3 яйца,но става и с 2 стига да не е голям тигана
-мазнина: олио1-2с.л. и половин не пълна с.л. масло ,както знаете вече ако сте разглеждали рецептите ми аз ползвам пълномаслен маргарин "Бела"
















За плънката :
-използвах останало саламче
-половин обелен домат
-сирене натрошено 2 с.л.
-малко зелен лук(аз имам замразен и сложих 2 с.л.)
Всичко нарязано на малки кубчета и смесено !
ПС- може да се добавят и др зеленчуци по желание -маслини,гъби,карфиол и др.......

Яйцата разбих с вилица ,но не да се получи пяна. През това време загрях тигана и като се уверих ,че е сух сложих олиото. Завъртях го така ,че да се омазнят и стените и добавих маргарина. Приготвила съм нещата всичко да е до мен.


 Тук маргарина се е разтопил и образувал балончета .












Според една рецепта -сега е време да се прибавят яйцата
 Ако има нужда леко ги разнесете с вилица или лъжица!
 След няколко секунди :5-10 може би ,прибавих плънката!
 Надигах леко с лопатка краищата и като порозовяха отдолу прехвърлих единия край ,после другия като си помагах с 2 лопатки ,и прехвърлих в подходяща чиния !


  Отрязах едно триъгълниче,нарязах останалата половина от домата и поднесох с ракийка ! Имаше и салатка за нея ,но без снимка !





Няма коментари:

Публикуване на коментар