петък, 8 август 2014 г.

Пълнен хляб !

 Отново правих тази година пълненият хляб ,по желание на синовете ми ! Правихме курбан за здраве на семейството ни и това бе едно от нещата,които правих !
При правенето на този имах още двама помагачи ,и го направихме дори като дойдоха гостите ! :) :)  Няма да правя ново обяснение как съм го направила . Просто използвах каквото имах !
Отново използвах фолио ,за да не изтекат соковете  при печене !


Предполагам ,че всички знаят тази рецепта ! Аз я видях от Йоли ! Правих пълнения хляб за един Тодоровден ! Не съм следвала точно нейния вариант ,а използвах мои продукти ! Много се хареса ! Продуктите са по желание .
Бе отдавна ,но ето както ползвах !
масло-3-4 с.л.
сирена-обикновено и от пушените
кашкавал
зелен лук ( праз)
синьо сирене (слага се след като се извади за да не се стопи)
малко чери доматки
И друго не се сещам ! Може да се добавят и маслини ,шунка ,абе каквото се сетите !
Хляба не трябва да е много мек ,защото трябва да се нареже на квадрати .

 Запомнете ,не се режи до долу за да не се разпадне ! 

 По съвет от Йоли използвах фолио което да използвам за да сложа в него хляба ,за да може при печенето сока да остане в него. Аз нямам малка тавичка и използвах фолио. В разрезите се слага от всичко ,като се започва с маслото . Може да се разтопи леко ,за да отиде по надолу ,което аз не бях направила ,но пак стана ! Пече се според фурната до зачервяване .Преди поднасяне ако е направен по рано ,се слага преди поднасяне за да се запече ,но не до степен на зачервяване ,а леко порозовяване !!!


Няма коментари:

Публикуване на коментар