събота, 2 август 2014 г.

Питки с овесени трици !

От тази поредица започвам с питките с овесени трици които ползвам вместо хляб ! Преди 4 г. правих режима на Дюкан. Не това не е диета ,защото няма ограничение за ядене под час . Има ограничение само за някои храни ,но докато се свалят кг. Не искам да описвам режима. Бях свалила 20 кг. Стигнах последната фаза където вече всичко хапвах отново без ограничение ,но внимателно -бях 58кг! Издържах 2 г ,но след операцията ми ме обхвана една апатия -нямах вече работа и т.н. и почна едно безразборно ядене сега съм 80 кг. Отново съм на този режим  ! Та ето питките ! Правя за няколко дена и ги съхранявам в хладилника!
-1пакет овесени трици,аз ползвам на Биосет (аз смесвам овесени и пшеничени  1 част пшеничени и 1 част овесени и ги хапвам по една на ядене)
-1-3 яйца,може и само белтък
-прясно мляко 1 ч.ч.(0.250мл) или половин коф.кисело мляко разредено с вода ( Верея-0.1 %масленост)
извара-2-3 с.л. ( не е задължителна )
половин пакетче бакпулвер (може и цяло ,зависи какво количество правя )
подправки -риган ,майорана ,черен пипер и др . 
Аз си ги пека в тефлонов тиган като ги оформям или кръгли ,или елипсовидни.Понякога в тавата с керамично покритие .Без мазнина. Тигана трябва да е предварително загрят !




Тези са печени в тиган !





















А тук в тава с керамично покритие !
Сместа поема течността ,затова от време
на време доливам вода и разбърквам !Не ги обръщам ,пека на долно и горно по средата !!!

Почнах да ги правя по тънки ,като правя сместа по рядка ,почти като за палачинките . За да не пиша отново , ето линк към палачинките от трици :  http://slavka-kozareva.blogspot.com/2015/01/blog-post_80.html

Станаха тънички и хрупкави . Направих ги за 8-9 дена ,по 3-4 на ден. За тези дни ,сложих 1 пакет овесени и 1 пакет пшеничени (той е по малък ). Сложих 1 цяло яйце и 3 белтъка(просто имах ) ! И подправки на вкус,1/2 коф. кидело мляко ,останалото вода ! Оооо и 1 и 1/2 пак. бакпулвер . И една чаша газирана вода ! Стават разкошни с газирана вода !



Няма коментари:

Публикуване на коментар