сряда, 20 август 2014 г.

Мусака с ориз и кайма

Така реших да си нарека ястието ! Предполагам ,че не съм единственна която го прави ! Може да се използва не само кайма ,а и месо ! Зеленчуците са по желание-гъби,лук,морков,пиперка,тиквичка патладжан и др !
Тук аз използвах само :
лук,моркови и пипер
кайма  и естественно ориз 
сложих и малко замразен зелен лук










След като задуших лук с морковите,добавих каймата като я обърках с 1 ч.ч. вода  за да може по лесно да се раздроби !Може да се довърши в тигана. Но аз този път сложих сместа в тава и след като бе почти готов ориза полях със заливка от мляко и яйца !














Пекох до порозовяване и след като извадих от фурната поръсих с кашкавал.














Използвах ето тази подправка ,която сестра ми ми донесе от Испания !




Може да се поднесе с кисело мляко !













Или с домати !

Няма коментари:

Публикуване на коментар