вторник, 26 август 2014 г.

Пастет от дроб !

Аз нали съм диетична и си правя пастет от пилешки дробчета! Но съм правила и от свински ,а става и от телешки. Начина и приготвянето е един и същ ! Ето какво ви трябва  :
Дроб- по избор ( пилешки,свински,телешки )
прясно мляко (сварено)
сол на вкус
подправки на вкус (аз слагам черен пипер ),а може да се сложи инд. орехче и бахар (смлени )
лук (сух или зелен)
олио или масло
 Дробът се почиства и сварява в подсолена вода. След сваряване се почистват ципичките по него .
Сега е лесно има пасатори и блендери ! Аз имам малък чопър и слагам по малко дроб с мляко за да се пасира по лесно . Слага се малко мляко за да не стане воднисто.След като съм минала всичкия дроб овкусявам. По време на пасирането слагам и лука да се пасира по добре!
Ако има нужда минавам и с пасатора за да е по хомогенна сместа




























Това е книжката от която имам рецептата за пастета !
















Тук има 2 рецепти ,аз правя по първата ,но не слагам брашно !!!!






Няма коментари:

Публикуване на коментар