петък, 22 август 2014 г.

Бързи питки !

 Бързи питки без месене !!! Аз сефтосах тавата с керамично покритие ,която ми подариха съседките !!! Поне тези питчици които направих наистина след тях нямаше нужда от миене !!! Е аз я измих де ! А питките са тези които правя по на бързичко !!! Използвам сместа ми за тиганички.
Сместа е от 2 яйца
половин коф.кисело мляко
сирене ( кашкавал или каквото имате)
бакпулвер 1 - 1/2 пакетчета ,като цялото добавих в млякото ,а половинката в брашното
имах един картоф и го настъргах на ситното ренде
зелени подправки(риган,мерудия,девисил ), микс от семена 
малко извара ,защото ми бе малко сиренето
олио-5-6 с.л.
 брашно колкото да стане много гъста смес -почти за месене!
 Като набухвател може да се използва и суха мая,която смесвам с брашното!
 Добавих и ситно нарязана печена пиперка.
 Всичко това бърках с дървена бъркалка и сложих на купчинки в тавата ,без да я намазнявам . Сложих по половин каф. лъжичка маргарин върху всяка купчинка и поръсих със сусам. Пекох до готовност!





































 Може да се сложи хартия или ако тавата е с не залепващо покритие директно в нея сложете купчинки на разстояние !






 А може и да се използват форми ! Аз имам огнеопорни купички и използвам тях !!!














Няма коментари:

Публикуване на коментар