вторник, 12 август 2014 г.

Сладкиш "Негърче " !

Рецептата я имам от доста години . Този сладкиш бе дебюта ми в една група ! Снимките бяха с телефона ми и нямат качество ! Много е лесен ! Дори големия ми син се научи да го прави ! Понякога го правим с указания по телефона !  В интерес на истината го имам записан под няколко имена,после ще споделя ! Та ето как го правя .
Сладкиш "Негърче"
 1 коф.кис.мляко+ 1ч.л. сода
1 ч.ч.и 1/2захар
2-3 ч.ч. брашно( може да стигне и 2 и половина)+ 1 пакетче бакпулвер
2с.л. какао
6 с.л. олио(оригинала е с 1 ч.ч. ,но става мазно)
аромати по желание
 Объркват се отделно сухите съставки:брашното с 1 пакетче бакпулвер към него,какаото и захарта.Разбъркват се . Добавя се киселото мляко с шупналата към него сода и после мазнината .Обърква се всичко с шпатула или дървена лъжица! Става по гъста смес от кексовата!Сипва се в тава с хартия или намазана с меко масло(маргарин) и поръсена с галета и кристална захар  и се разпределя с помощта на лъжица или шпатула! Пече се според фурната! Намазва се с глазура по желание ! 
Ето една глазура:
2с.л.масло
2с.л. какао
2с.л прясно мляко
Ако е голяма тавата се увеличават продуктите за глазурата.
А това е най новият сладкиш,като добавих локум и малко мед  1-2 с.л. . Този път като изстина го залях с компот .Така пожела малкият ми син !Мъжете ми обичат сиропирани сладкиши !








Това е пак същия сладкиш,но го надупчих с дръжка на вилица и полях със заливката ,а отгоре поръсих с кокос !
 Дори съм си записала от кой ми е рецептата !!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар