понеделник, 4 август 2014 г.

Сиренца и млечна салатка отново от сестра ми !

Сиренцата бяха 2 вида синьо сирене и едно сирене което не съм виждала ,а дори и не съм  чувала за него ! Ето ги !!! Синьото сиренце почти не остана ,ама исках да покажа това непознато за мен сирене ! Сестра ми каза ,че е опаковано на такива шайбички ,само ,че тя го е нарязала. Ядките бяха май орех и лешник ! Това сирене е със сладък вкус  и направо се топи в устата ! То е със сладък вкус и не бих се наела да го оприличавам дали е като крема сирене,но по скоро косистенцията е като масло.на мен ми хареса ,ама то на мен почти всичко ми харесва !




 А това е млечна салатака -обикновена,но поръсена със семена от шишарка !!! Нали знаете едни безцветни люспички в които се съдържат тези семена ! Те са скъпички ,защото е трудоемко отделянето на семената !

Няма коментари:

Публикуване на коментар